Botín siempri sal impuni

Jisús S. Redacción.
| 26.05.2012

emilio_botin_dirigiendoLa Audiencia Nacional dio en archivar la querella que presentarin escontra Emilio Botín, presidenti del Banco de Santander y seis familiaris más por dilitu fiscal dimpués de descubrise qu´el banqueru escuendía un pilu dinero en cuentas suizas que nunca bía declaráu al fiscu.

Tou escuminció nel añu 2010 cuandu un trebajaor del bancu suizu HSBC Private Bank Suisse apurrió a la prensa una tarja col nombri de los clientis con cuentas escuras nel país alpinu. Enti ellos alcontrábase Emilio Botín al láu del su hermanu Jaime y los sus cinco hijos. El dinero que costodiaban (unos 1.000 d'euros sigún daqui juentis) trispuso nel 1936 y llevaba dendi esi añu escuendíu al Estáu.

Al conocé-la nuticia, el gubiernu español nu jue pa denuncialos dijendo que una reclamación judicial nu tindría solera porque los datos salierin del bancu al traviés d´un autu ilegal del trebajaor. Asina, dejarin que la familia Botín y otros 3000 clientes implicáos pagaran namás qu'el dineru que debían de los últimos cincu años (tiempu nel que prescriben los dilitos fiscalis) y amás ensin sanción culómica u penal. Sigún l'abogáu de la familia Botín, ya se pagarin 200 millonis.

Esta decisión nu convenció a la fiscalía anticorrución, qu´escuminció una denuncia escontra'l banqueru por dilitu fiscal y falsificación decumental. Abora l'Audiencia Nacional diz que al no comunicar l'AEAT l´apertura d´espedienti de sanción a los implicáos y dejales “regularizar” la su situación, ya nu hai dilitu. Esta decisión es la que provocó qu´el sindicatu de ténicos d'Hacienda (Gestha) denunciara'l casu cumu un "tratu de favor" de l'Agencia Tributaria cona familia Botín.

Una risquieza legal que se suma a otras decisionis de la justicia española pa dar un tratu placenteru al presidenti del Banco de Santander. En 2007 ya jue asueltu del casu de las cesionis de créditu con una culumbeta judicial que dierin en llamar “doctrina Botín” y que no permite a l'acusación pupular cuntinuar una causa si la Fiscalía y l'acusación particular arrabean. Ya en 2011 y col su vicepresidenti Alfredo Sáenz condenáu por denuncia falsa, el gubiernu en junciones de José Luis Rodríguez Zapatero dio en dali l'indultu cola apea de la fiscalía.

Territorio: 

Comentarios

banquero sinverguenza que ha

+1
0
-1
banquero sinverguenza que ha tenido siempre amordazado a este país.Nos privó de un desarrollo similar a nuestros hermanos vascos,nos convirtió en su puto cortijo privado con el discurso turistico que sirvió como justificante del ladrillazo, nos sigue jodiendo con sus actitudes soberbias sobre edificios en la bahía, sigue comerciando con armamento por medio mundo su puto banco, generan crisis para ajustar las tuercas a las clases trabajadoras.....No tienen calo, no estarán nunca satisfechos, siempre exigirán más y más, sus cuentas de resultados no entienden de límites. Sólo queda, por tanto, decirles que este no es el sistema, QUE HAY QUE CAMBIARLO!.